ANPC

Stimat client si prieten,

Suntem constienti ca in mediul de afaceri de azi, pot aparea probleme diverse care pot cauza frustrari si stari de disconfor, insa echia TRIBEKA va fi mereu alaturi de tine nu doar atunci cand faci o achizitie ci si atunci cand unul din produse nu satisfice din varii motive standardele cu care te-am obisnuit.

Vrem sa stii ca vom incerca impreuna sa rezolvam orice problema aparuta si semnalata pe cale amiabila, insa atunci cand acest lucru nu este posibil te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC).

ANPC ofera support pentru solutionarea oricarei dispute comerciale atat timp cat este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protectia consumatorilor.

Inainte de a te adresa ANPC, iti recomandam sa citesti termenii si conditiile de pe platforma noastra online.

Pentru remedierea situatiei ne poti contacta telefonic, la numarul 0744.685.845, pe adresa de email office@tribeka.ro sau completand formularul de sesizari de pe site-ul nostru.

Problemele semnalate si care apartin SC TRIBEKA INVEST SRL vor fi solutionate  in cel mult 48 de ore de la sesizare telefonica sau in scris pe e-mail (office@tribeka.ro)

Poti accesa site-ul
è ANPC sau poti suna la linia telefonica, cu tarif normal: 021-9551 (acest apel poate fi taxat in functie de tipul de abonament detunut de consumator)