Livrare si Retur
1.a. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
1.b. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
1.c. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
1.d. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
1.d.a. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
1.d.b. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de TRIBEKA, in cazul platii online;
1.d.c. Datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
1.e. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese,
1.f. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online, formularul de retur care se regaseste la adresa https://tribeka.ro/index.php?controller=contact unde se va selecta referinta comenzii pentru care se doreste a se returna, mentionand in campul Mesaj, ceea ce se doreste, fara a fi obligat sa mentioneze o motivatie.
1.g. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri, bunusuri, promotii care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
1.g.a. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
1.g.b. Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
1.g.c. Pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
1.h. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
1.i. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
1.j. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
1.j.a. “Produsul se afla in stoc” – Inseamna ca avem mai mult de 2 bucati in stocul TRIBEKA, valoarea reala a stocului poate fi afisata sau nu.
1.j.b. “Produsul are stoc limitat” – Inseamna ca avem mai putin de 2 bucati in stocul TRIBEKA
1.j.e. “Produs disponibil la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul TRIBEKA si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
1.j.f. “Produs indisponibil” – Bunul nu mai este disponibil in stocul TRIBEKA, insa poate reveni, modalitatea de informare privind revenirea si notificare catre client se poate face prin abonarea la Newsletter.
BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
2.a. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
2.a.b. Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
2.a.c. Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
2.a.d. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, conform unui termen de valabilitate;
2.a.e. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
2.a.f. Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
2.a.g. Furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
2.a.h. Furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
2.a.i. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
LIVRAREA BUNURILOR
3.a. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator, conform optiunii Clientului.
3.b. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
COSTURI LIVRARE
SUNT 3 OPTIUNI MOMENTAN DISPONIBILE PE SITE IN PRIVINTA LIVRARILOR, DUPA CUM URMEAZA:
1. Transfer bancar + Posta Romana = Cost x RON (serviciu momentan suspendat)
Plata se efectueaza in contul care apare dupa ce este finalizata comanda. Livrarea bunurilor se va realiza DUPA ce plata este confirmata. Timp mediu de confirmare a platii 24-48 ore la care se adauga timpul de livrare al Postei Romane care variaza de la 1 la 3 zile.
2. Transfer bancar + Curier Rapid = Cost 19 RON, daca clientul se afla in raza de acoperire a curierului.
Daca in urma verificarii adresei, clientul nu se afla in zona de acoperire a curierului, acesta va fi contactat telefonic sau prin e-mail urmand a fi informat de numarul de km suplimentari, pentru a-si da acordul. Acesti km suplimentari apar in momentul in care firma de curierat nu are un punct de livrare pentru zona clientului, si apartin firmei de curierat si managementul acesteia.
Plata se efectueaza in contul care apare dupa ce este finalizata comanda. Livrarea bunurilor se va realiza DUPA ce plata este confirmata. Timp mediu de confirmare a platii 24-48 ore la care se adauga timpul de livrare al Curierului, + 1 zi lucratoare.
3. Curier Rapid = Cost 24 RON, daca clientul se afla in raza de acoperire a curierului.
Daca in urma verificarii adresei, clientul nu se afla in zona de acoperire a curierului, acesta va fi contactat telefonic sau prin e-mail urmand a fi informat de numarul de km suplimentari, pentru a-si da acordul. Acesti km suplimentari apar in momentul in care firma de curierat nu are un punct de livrare pentru zona clientului, si apartin firmei de curierat si managementul acesteia.
Plata se efectueaza ramburs, dupa primirea comenzii. Timpul de livrare al Curierului Rapid (Fan Courier sau Cargus) este de 24 de ore (o zi) lucratoare.
Clientul are posibilitatea sa aleaga cea mai buna forma livrare care sa corespunda nevoilor acestuia.
Clientul poate beneficia contracost de Ambalare cadou a comenzii sale, prin selectia disponibila in timpul comenzii.
4. Datorita dimensiunilor unor produse oferite la vanzare, este posibil ca valoarea taxelor de expeditie sa se modifice automat (in plus) fata de pretul standard de expeditie, adaugandu-se dupa caz, 1,2,3 ... ron, in functie de numarul de produse care produc costuri aditionale adaugate in cosul dumneavoastra.
4.a. Aceste produse fie au o greutate mare fie sunt agabaritice (adica dimensiunea lor depaseste dimensiunea standard a unui colet) astfel ca un produs care are dimensiunea de 50x50x50 cm cu greutatea de 1kg se va raporta la valoarea sa volumetrica si NU cea a greutatii, in speta poate ajunge la catalogarea a 5-6kg. Aceste corectii sunt impuse de firmele de curierat care nu doresc sa aiba o masina plina, incarcata cu pufuleti care cantaresc 20kg ci o masina plina, incarcata cu pufuleti dar raportata agabaritic la greutatea de +2500kg.
TIPURI DE LIVRARI SPECIALE - GRATUITE
1. Livrarea gratuita prin CURIERAT RAPID - Sub 3Kg
Comenzile ale carui gabarit NU depasesc 3kg si depasesc suma de 1.000 ron vor fi expediate prin Curier Rapid, atat timp cat adresa clientului se afla in raza de acoperiera a firmei de curierat.
Daca in urma verificarii adresei, clientul nu se afla in zona de acoperire a curierului, acesta va fi contactat telefonic sau prin e-mail urmand a fi informat de numarul de km suplimentari, pentru a-si da acordul. Acesti km suplimentari apar in momentul in care firma de curierat nu are un punct de livrare pentru zona clientului, si apartin firmei de curierat si managementul acesteia.
2. Livrarea gratuita prin CURIERAT RAPID - Peste 3Kg
Comenzile ale carui gabarit depasesc 3Kg si depasesc suma de 1.000 ron vor fi expediate prin Curier rapid dupa confirmarea clientului in prealabil a sumei care depasesc cele 3Kg. Aceasta suma va fi comunicata clientului, dupa ce se calculeaza volumetric si/sau gabaritic cu firma de curierat. Din suma care rezulta se scade automat 24 ron, cost suportat de societatea noastra, diferenta fiind suportata de catre client.
Daca in urma verificarii adresei, clientul nu se afla in zona de acoperire a curierului, acesta va fi contactat telefonic sau prin e-mail urmand a fi informat de numarul de km suplimentari, pentru a-si da acordul. Acesti km suplimentari apar in momentul in care firma de curierat nu are un punct de livrare pentru zona clientului, si apartin firmei de curierat si managementul acesteia.
3. Livrarea gratuita prin POSTA ROMANA - Peste 3Kg (serviciu momentan suspendat)
Comenzile ale carui gabarit depasesc 3Kg si depasesc suma de 250 ron vor fi expediate prin POSTA ROMANA dupa confirmarea clientului in prealabil a sumei care depasesc cele 3Kg. Aceasta suma va fi comunicata clientului, dupa ce se calculeaza volumetric si/sau gabaritic cu firma de curierat. Din suma care rezulta se scade automat 11 ron, cost suportat de societatea noastra, diferenta fiind suportat de catre client.
Articolele profesionale (cantitati en-gross, silicon profesional, pistoale lipit profesionale, etc) NU fac parte din categoria produselor care intra sub incidenta livrarii gratuite obligatorii.
Acest lucru poate fi modificat insa in functie de comanda, client, produs prin notificare prealabila, etc.
Comenzile care depasesc suma de 450 ron, NU se expediaza ramburs.
Aceste comenzi vor fi achitate in contul firmei noastre, prin transfer bancar sau alta metoda agreeata de comun acord intre parti.